Informacje o przesyłkach
Zamówienia realizujemy zazwyczaj w przeciągu 1-3 dni roboczych. W skrajnych przypadkach czas realizacji może ulec zmianie, wówczas za pomocą podanych danych kontaktowych nasz dział obsługi informuje Klienta o terminie realizacji.
Wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
W 98% przypadków pierwsza próba doręczenia przesyłki ma miejsce nazajutrz (dzień roboczy) po odebraniu przesyłki przez kuriera.
Koszt wysyłki przy zamówieniach opłaconych z góry (za pomocą Payu, Przelewy24, PayPal, przelew tradycyjny) wynosi 15,00 zł.
Koszt przesyłki kurierskiej „za pobraniem” (płatna przy odbiorze) wynosi 30,00 zł.
Zamówienia można odebrać również w siedzibie naszej firmy w Radzionkowie, w tym przypadku nie są pobierane żadne opłaty.
Na każdym kroku produkcji informujemy Klientów za pośrednictwem e-maila i wiadomości SMS o aktualnym stanie zamówienia. W momencie kiedy przesyłka zostanie spakowana Klient otrzymuje link do strony internetowej przewoźnika, na której ma możliwość sprawdzenia aktualnego statusu przesyłki.
Stan zamówienia można sprawdzić również w naszym serwisie www.fotodeco.pl po uprzednim zalogowaniu się do konta.
Jeśli popełniłeś błąd zamówieniu lub chcesz aby zamówienie zostało anulowane. Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym biurem obsługi klienta: [email protected] lub telefonicznie +48 32 723-22-19
Infolinia czynna w dni robocze w godz. 9:30 – 16:00;
Jeśli przesyłka w chwili doręczenia ma widoczne ślady uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia – pracownik firmy kurierskiej posiada wszystkie niezbędne w tym przypadku dokumenty – jest to podstawa do przyjęcia reklamacji uszkodzonej przesyłki.
Więcej informacji na temat reklamacji i zwrotów – znajdziesz w regulaminie na stronie: https://www.obrazydruk.pl/regulamin_3.html
Informacje o płatnościach
Wszystkie ceny zamieszczone w naszym sklepie internetowym są cenami BRUTTO (zawierają podatek VAT).
Płatności można dokonać poprzez systemy szybkich płatności elektronicznych: PayU, Przelewy24, PayPal;
Przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy firmy:
VisualData Paweł Miś
ING BANK ŚLĄSKI – 75 1050 1230 1000 0091 4316 6065
Za pobraniem – Kurierowi przy odbiorze zamówienia.
Płatność w gotówce należy przekazać kurierowi. Dla usprawnienia transakcji, prosimy o przygotowanie równej kwoty odpowiadającej wartości zamówienia
Akceptujemy karty MasterCard i Visa.
Płatność w kilku prostych krokach:
1. W momencie finalizacji zamówienia wybierz jako metodę płatności Przelewy24 lub PayU.
2. Wybierz z listy swój bank.
3. Po przekierowaniu na stronę banku zaloguj się.
4. Zatwierdź płatność. Pola danych płatności będą już wypełnione, nie musisz więc nic wpisywać.
5. Bank natychmiast wyświetli potwierdzenie płatności.
6. Wrócisz na stronę naklejkomania.pl, a Twoje zamówienie i płatność zostaną potwierdzone!
PayPal to jedna z opcji płatniczych, alternatywa dla np. zwykłego przelewu bankowego. Dokonujesz płatności bezpośrednio ze swojego konta PayPal, do którego możesz dodać swoją kartę kredytową lub debetową lub doładować je środkami z rachunku bankowego.
Jako formę płatności wybierasz przelew tradycyjny, po potwierdzeniu zamówienia otrzymujesz od nas informacje z numerem rachunku bankowego, kwotą do zapłaty i tytułem płatności. Płatności dokonujesz za pośrednictwem swojego konta bankowego (stacjonarnie lub internetowo) lub placówek np. Poczty Polskiej.
Realizacja tradycyjnego przelewu bankowego trwa zazwyczaj kilka dni.
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT (imienna lub firmowa), która jest dostarczana w przesyłce wraz z zamówionym towarem.
Dane wpłaty na konto – zamówienie płatne z Polski:
Nazwa banku: ING BANK ŚLĄSKI
Numer konta: 75 1050 1230 1000 0091 4316 6065
Dane firmy:
Paweł Miś VISUALDATA
Ul. Kużaja 6
41-922 Radzionków